Бүгінгі туған күн иесі
Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп...
Ахмет Байтұрсынұлы
Басты бет
Блогтар
БІЛІМ
Ағылшын тілін жедел үйренудің 10 көңілді және оңай жолы

Блогтар

06.01.2018
13045

Ағылшын тілін жедел үйренудің 10 көңілді және оңай жолы

Ағылшын тілін жедел үйренудің 10 көңілді және оңай жолы

Біз ағылшын тілін шынайы меңгерудің жалғыз жолы - бұл сіздердің барлық жерлеріңізде толығымен қоршалған тілде толығымен толтырылғанын мыңдаған естідім. Бірақ біз одан да тереңірек барып, батыруды тез және жеңіл жолдармен табуды қаладық. Осылайша, біздің зерттеу тобы ағылшын тілін тезірек үйрену және одан да көп көңіл көтеру үшін осы тәртіпте 10 қадам жасайды.
 

1: iTunes-те кейбір ағылшын радиостанцияларын және подкасттарын табыңыз
Бұл күндерде барлық тақырыптар бойынша подкасттар тоннасы бар: ойын-сауық, саясат, жаңалықтар. Бірін табудың жақсы тәсілі - әдетте кабельді теледидардан көретін телеарнадан podcast іздеу. Көлік жүргізу кезінде сізді қызықтыратын және машинаңызда тыңдаңыз. Сен құлақшаны осылай үйретесің!
 

2: YouTube-дағы үздік бейнежазбаларды көріңіз және кем дегенде бірнеше минутты көріңіз
Олардың көпшілігі көңілді! Бұл соншалықты құнды болады. Түсініктемелерге қарап, өзіңіз таныс емес сөздерді және сөйлемдерді жинауға тырысыңыз, бірақ мұқият болыңыз, YouTube түсініктемелеріндегі ерекше нәрселер бар.
 

3: Ағылшын тілінде сөйлесіп, ән айт
Үйде жалғыз болғаныңызда, немесе, әрине, душта сөйлесіп бастаңыз! Ағылшын тіліндегі әнді сізге қалай естілетіндігіңізбен, ауа райы туралы немесе басқа тақырыптар туралы сөйлесіңіз. Мұны жиі орындаңыз және сіздің айтқан сөзіңіз айтарлықтай жақсарады - кепілді!
 

4: Сізде ағылшын тілінде сөйлейтін пұт бар ма? YouTube-ге барыңыз және барлық сұхбаттарын ағылшын тілінде көріңіз
Сіз сұхбат тыңдай отырып, сағаттарды өткізуге жұмсай аласыз және ол оқу сияқты сезілмейді. Бірақ бұл! Бұл сізге көп көмектеседі.

5: Чат сайттары арқылы ағылшын тілін үйреніңіз:
Сіз Omegle, Chatroulette және Talk to Stranger тілінде сөйлесу сияқты веб-сайттарды ағылшын тілін онлайн үйрену үшін пайдалана аласыз
 

6: Автобуста немесе саябақта ағылшын тілінде сөйлейтін адамдардың жанында отырыңыз. Тыңдаңыз ...
Жақсы, енді сілкіңіз тыңдаушы емес! Бірақ, сөйлесудің ағынын тыңдап, тыңдай алатын сөздерді қараңыз. Сіз қанша түсіндіңіз? Олар қандай жалпы тақырып туралы айтқан? Сізге қызықты сөз естідің бе?
 

7: билбордтарға, белгілерге, жарнамаларға, журнал стендтеріне және мекеме аттарына назар аударыңыз
Осы жарнамалардың нені білдіретінін қараңыз және ойланыңыз. Сіз қанша сөз білесіз? Сіз сол сөзді басқа жерде көрдіңіз бе? Көргендеріңіз туралы сөйлем жасаңыз.
 

8: музыка ұнайды ма? Өзіңіздің сүйікті әндеріңіздің сөздерін / сөздерін анықтауға тырысыңыз
YouTube-дағы әндермен бейнеклиптерді көріп, бірге ән шырқаңыз. Аударманы оқып, сөздік қорын құрыңыз. Әндерді «таза» нұсқаларын тыңдап, қандай лас сөздер шыққанын анықтауға тырысыңыз. Бұл көңілді!
 

9: Теледидар клиптерін, эпизодты немесе сабын операларын ағылшын тілінде көріңіз
Сіз олардың айтқандарын түсінбесеңіз, бәрібір қадағалаңыз! Неліктен бір нәрсе қызықты немесе қайғылы екенін түсінуге тырысыңыз. Егер әзіл сөз сөзге қатысты болса, мүмкін, әзіл сіздің ана тіліңізде мағынасы жоқ. Сонда сіздің тіліңізге ең жақсы аударма қандай болады?
 

10: Facebook-та ағылшын тілінде сөйлейтін достармен әңгімелесуге қатысыңыз
Сіз өзіңіздің уақыт кестеңізде ағылшын тілінде сөйлейтін болсаңыз, олардың күнделікті хабарламаларын көресіз және жаңалықтар мен вирустық бейнелер туралы ақпаратты ағылшын тіліне кіресіз. Сіздің достарыңыз мұғалімдер бола алады! Олардың хроникасы негізінен оқуға арналған ең жақсы материалды анықтайды.
 

11: Өндіріңіз, шығарыңыз, өндіріңіз. Сіз қаншалықты ұялшақсыз, не ағылшын тілін «қанша» алмасаңыз да, сөйлеуге мәжбүрлеңіз
Жоғалған көрінетін туристке көмектесіңіз. Олар сізге тіл табыса отырып, сізбен тілмен күресуге қарсы болмайды! Сыныптан кейін мұғалімге нәрселердің қалай жүріп жатқаны туралы және ағылшын тілінде көмек керек нәрселер туралы сөйлесіңіз. Саяхат кезінде ағылшын тіліндегі бағыттар туралы сұраңыз, тіпті қажет болмаса да! Интернетте және телефон арқылы заттарды сатып алуға немесе ағылшын тілін тұтынушыларға қолдау көрсетуге тырысыңыз.
Сіз баяу сөйлесесің бе, маңызды емес, сіз үйренесіз, бұл тек табиғи!


Бөлісу:      
Пікір қалдыру: