Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп...
Ахмет Байтұрсынұлы
Басты бет
Блогтар
Ошоның дәйексөздері

Блогтар

28.01.2021
5187

Ошоның дәйексөздері

Ошоның (Бхагва́н Шри Раджни́штің) үздік дәйексөздері, кітабынанан үзінділер

Аударған: Исмағұлова Г.Ш.

Қазақша нұсқасы

Орысша нұсқасы

Адам  батыл болғанда ғана жарық дүниеге келеді. Батылдық адамның дүниеге келгенінің белгісі. Жалтақтап өмір сүретіндер әлі адам бола қойған жоқ. Ал жалтақтаумен қанша адам өмір сүруде, олар бір де бір шешім қабылдай алмайды. Олар үнемі өздері үшін шешім қабылдайтындарға арқа сүйейді. Бірақ мұның аты құлдықта күн кешу.

Человек рождается только тогда, когда становится решительным. Решительность знаменует рождение человека. Те, кто живут в нерешительности, еще не стали людьми. А в нерешительности живут миллионы, они не могут принять ни одного решения. Они всегда полагаются на кого-то, кто-то другой должен решить за них. Но это рабство.

Адам өмірі – бұл қабылданған киелі келісім. Ол кездейсоқтық немесе күтпеген оқиға емес. Жердегі әрбір кезекті өмірден кейін сіз нұрды көрдіңіз немесе сізді нұр құшты. Сіз махаббатқа шомылдыңыз және бұл ақиқат. Махаббаттың осы кеңістігінен сіз өз өміріңізді қарадыңыз. Сізді ешкім аыптамады, қайта өзіңізді айыптадыңыз. Өзіңізді жерде болған кездегі өзгелерді айыптаған стандарттармен кінәладыңыз.

Человеческая жизнь это принятое священное соглашение. Это не случайность или неожиданное событие. Каждый раз после очередной жизни на земле вы встречали свет,и были обьяты светом. Вы были искупаны в любви и это было безусловно. Из этого пространства любви вы рассматривали вашу жизнь. Вы не были осуждены, вы осуждали себя сами. Вы осуждали сами себя по тем стандартам, по которым вы осуждали других пока вы на земле. 

Шынайы күш – бұл шындықпен келісу

Күш... Ішкі күш. Ол қалай көрінеді?

Нағыз Күш – ол қабылдауда, толық ашықтық пен осалдықта, шынайылықта... қарсыласпауда.

Күш – бұл ештеңеге қарамастан өмір жолында пайда болған кедергілер мен қиындықтарға бетпе-бет келіп, ештеңеден қашпай... кез келгенді, тіпті ең жағымсыз әрі өткір жайтты, ауруды, шындық пен ақиқатты ішіңнен өткізіп іштей пәк, бүркенішсіз әрі ашық бола білу. Міне, Күш дегеніміз осы.

Истинная сила — это согласие с реальностью

Сила… Внутренняя Сила. В чём она проявляется?

Истинная Сила в принятии, истинная Сила в тотальной открытости и уязвимости, в тотальной искренности.. в отсутствии сопротивления.

Сила — это способность быть настолько внутренне невинным, обнаженным и открытым, чтобы вопреки всему, всегда встречаться лицом к лицу со всем, что появляется, ни от чего не убегая… впускать в себя любое, даже самое неприятное и острое, любую боль, любую реальность, любую правду. В этом Сила.

Сыпайылық махаббаттан туындағанда ол өте көркем көрінеді

Махаббаттың өзі сыпайы – басқаша сыпайылық болмайды. Сыпайылық сүйіспеншіліксіз қолданылса, онда бұл эгоның айласы ғана.

Сыпайылық махаббаттан туындағанда – ол өте көркем көрінеді. Бар болғаныңызға ғашық болыңыз да өзіңізді жақсы көруден бастаңыз.

Когда скромность естественно возникает из любви, она очень красива

Любовь по своей сути скромна — и не бывает другой скромности. Если скромность практикуется без любви, это только уловка эго.

Когда скромность естественно возникает из любви, она очень красива. Влюбитесь в существование — и начните с любви к самому себе.

 

Қорыққан кезде одан құтылуға тырыспаңыз

Бойыңызды үрей билегенде одан құтылуға тырыспаған жөн. Қайта оны қай бағытқа сапар шегу керегінің белгісі, нұсқаушысы ретінде қабылдаңыз. Ол сізге белгі беріп өзімен бірге баруға шақырады.

Кез-келген жақсы нәрсе де қорқынышты, өйткені ол қандай да бір көріністі, түсінуді әкеледі; белгілі бір өзгерістерді талап етеді; кері шегінгеніңіз үшін өзіңізді ешқашан кешірместей – қорқақтық танытқаныңыз үшін өзіңізді айыптайтындай шыңырауға алып келеді. Әрі қарай барсақ, бұл қауіпті! Жақсы нәрсенің қорқытатыны міне, осында. Үрей пайда болғанда кері шегінбеңіз, себебі бұл әрекетіңізбен үрейден құтылмайсыз. Оған еніңіз. Қараңғы түннен қорықсаңыз оның құшағына кіріңіз – себебі бұл қорқыныштан арылудың жалғыз амалы. Бұл оның шегіне шығудың жалғыз тәсілі. Қараңғы түн ішінде қозғалыңыз; одан асқан маңыздысы жоқ. Жалғыздықта отырыңыз, түннің әрекет етуіне ерік беріп күтіңіз. Қорықсаңыз – дірілдеңіз. Бойыңызды діріл билесе де түнге: «Қолыңнан келгенді жасай бер. Мен дайынмын» деңіз. Бірнеше минуттан кейін бәрі басылғанын байқайсыз. Қараңғылық сейіліп, айнала жарқырай бастайды. Одан ләззат алып отырасыз. Сіз оған қол тигізе аласыз – ол сізге өзінің мақпалдай жұмсақтығымен, кеңдігімен, әуенімен көрінетін болады... Сіз одан жаныңыз рақат тауып: «Осындай көркем сыннан қорқуым қандай ақымақтық?» дейсіз.

Когда возникает страх, не пытайтесь от него бежать

Когда возникает страх, не пытайтесь от него бежать. Воспринимайте страх как намёк, указание, в каком направлении вам следует путешествовать. Страх просто бросает вам вызов, зовёт: «Пойдём со мной!»

Что угодно хорошее также и страшно, потому что приносит некое видение, понимание; ставит перед необходимостью определённых перемен; подводит вас к самому краю, отступив от которого, вы никогда себе этого не простите, — вы всегда будете укорять себя за трусость. Если же идти дальше, это опасно. Вот почему хорошее пугает. Когда возникает страх, всегда помните: не отступайте, потому что таким образом проблема страха не разрешится. Войдите в него. Если вы боитесь тёмной ночи, войдите в тёмную ночь — потому что это единственный способ преодолеть страх. Это единственный способ выйти за его пределы. Двигайтесь в тёмную ночь; нет ничего более важного. Сядьте в одиночестве, ждите и предоставьте ночи действовать. Если вам страшно — дрожите. Пусть вас бьёт дрожь, но скажите ночи: «Делай, что тебе угодно. Я готов». Через несколько минут вы увидите, что всё разрешилось. Темнота больше не темна, она стала сияющей. Вы ею наслаждаетесь. Вы можете её коснуться — она почти осязаема в своём бархатистом молчании, в своём просторе, в своей музыке… Вы можете ею наслаждаться; теперь скажете: » Как глупо было бояться такого красивого опыта!»

 

Өз жүрегіңе жауаптысың

...егер сіз қуанғанда, көз жасына ерік бергенде, би билегенде шынайы болсаңыз, ерте ме кеш пе сізді түсіне бастайтын, бәлкім керуеніңізге қосылатын да жандар табылады. Мен де өз жолымды жалғыз бастағанмын, кейін адамдар келе бастады, ал қазір ол бүкіл әлемдік керуенге айналды. Мен ешкімді шақырмадым; тек сезгенімді, жүректен шыққанды ғана жасадым.

Ты ответствен перед своим сердцем

… если ты подлинный – в своей радости, в своих слезах, в своем танце, рано или поздно найдутся люди, которые начнут тебя понимать, которые, может быть, даже присоединятся к каравану. Я сам начал путь один, затем стали приходить люди, и теперь это всемирный караван! Я никого не приглашал; я просто делал то, что чувствовал, что приходило из сердца.

 

Сөзіңізде мейірім болса, ол өз орнын табады

Сөзіңізде мейірім болса, ол өздігінен екпін қояды. Қолдарыңыздың айтары болса, олар да мұны өздері жасайды; бұл үшін сізге ештеңе жасаудың қажеті жоқ. Көздеріңізде от көрінетін болса, ол да өздігінен пайда болуы тиіс. Бірақ оларды сіз жасамауыңыз тиіс, әйтпесе мұның бәрі екіжүзділік.

Если в ваших словах есть сердце, оно само расставит ударения

Если в ваших словах есть сердце, оно само расставит ударения. Если вашим рукам есть что выразить, они сами это сделают; вам не нужно ничего для этого делать. Если что-то появляется в ваших глазах, оно должно появиться само. Не вы должны это делать, иначе всё это будет простым лицемерием.

 

Неғұрлым алғыр болған сайын, соғұрлым қайыршы боласыз

Шаттық – қашан да үйсіз әрі диуана. Бақыттың да, бақытсыздықтың да үйі бар, бірақ шаттықта ол жоқ. Шаттық еш жерде тамыры жоқ ақ бұлт секілді.

Чем более вы живы, тем более бездомны

Блаженство — всегда бездомно, всегда бродяга. У счастья есть дом, у несчастья есть дом, но у блаженства дома нет. Оно как белое облако, у которого нигде нет корней.

 

Екеудің қарым-қатынасы айнаға айналады

Бір ғана әйелмен немесе ермен жақын болу көптеген жеңіл-желпі қарым-қатынастан артық.

Махаббат – маусымдық гүл емес. Оны өсіру үшін жылдар кетеді.  Өсу кезінде ол физиологияның шегіне шығып, рухани бастаудың бүрін жара бастайды. Бірнеше әйелмен немесе ермен кездесе отырып сіз сыртта қаласыз. Бұл бәлкім сіздің көңіліңізді аулар, бірақ тек ат үсті ғана; иә, сізде бос уақыт болмайды, бірақ ол ішкі дүниеңізді байытуға көмектеспейді. Ал бір-біріңізді жақынырақ ұғу бақытын сыйлайтын - бір адаммен ұзақ уақыттық қарым-қатынастың ерекше артықшылығы бар.

 

Отношения между двоими становятся зеркалом

Близость с одной женщиной или с одним мужчиной лучше, чем множество поверхностных связей.

Любовь — не сезонный цветок. Чтобы вырасти, ей требуются годы. И когда она растёт, она начинает выходить за пределы физиологии, в ней начинает проявляться духовное начало. Встречаясь со многими женщинами или многими мужчинами, вы будете оставаться на поверхности. Возможно, это вас развлечёт, но только поверхностно; вы, конечно, будете заняты, но эта занятость не поможет внутреннему росту. А продолжительные отношения с одним человеком, в которых вы можете ближе постигать друг друга, таят в себе необыкновенные преимущества.

Қабылдамауды жат көрме

— Сен өзіңді қалай сезінесің жалпы алғанда?

  • Маған адамдармен араласу ұнайды деп ойлаймын, бірақ бойымды үнемі «мені қабылдамай қалады» деген үйрей билейді. Әйтсе де, соңғы уақытта адамдармен жақын араласуда жолым бола бастады. 
  • Сен  бұдан да көбірек жақын араласа аласың. Бастапқыда өзіңді біреу қабылдамаған сәтте, шындығында ол сенен бас тартпайды, тек өзінің саған үйлеспейтінін айтады. Бәлкім, сен оған ұнаған шығарсың, бірақ әлдебір себептермен энергияларыңыз сәйкеспейді.

 

Не бойся непринятия

  • Как ты себя чувствуешь в целом?
    — Я думаю, мне нравится сближаться с людьми, но я всегда боюсь, что меня отвергнут. И всё же мне удалось сблизиться с людьми как никогда раньше.
  • Ты сможешь сблизиться ещё больше. Вначале тебе нужно понять, что когда тебя кто-то отвергает, на самом деле, он не отвергает тебя, а просто говорит, что он тебе не подходит. Возможно, ты ему даже нравишься, но энергии почему-то не подходят друг другу.

 

Өмір ақ-қара болып бөлінбейді

Дұрыс немесе бұрыс ештеңе болмайды. Бәрі пайымдаудан.

Бір адам үшін бір нәрсе дұрыс, ал басқасы үшін бұрыс болуы мүмкін, себебі бәрі азды-көпті мөлшерде адамның өзіне байланысты. Ал енді бір адамға бір нәрсе бір сәтте дұрыс, енді басқа сәтте бұрыс көрініп жатады, бұл жерде жағдайға байланысты.

 

ЖИЗНЬ НЕ ДЕЛИТСЯ НА ЧЁРНОЕ И БЕЛОЕ

Нет ничего правильного или неправильного. Всё зависит от точки зрения.

Одно и то же может быть правильно для одного человека и неправильно для другого, потому что всё в большей или меньшей мере зависит от самого человека. Для одного и того же человека одно и то же может быть правильным в один момент и стать неправильным в другой, в зависимости от ситуации.

Өміріңді әсемдікке арна

Өміріңді жиреніштіге емес, әсемдікке арна. Босқа шығындайтындай сенде уақыт пен энергия соншалықты көп емес. Сондай қысқа ғұмыр мен аз ғана энергия көзін ашу-ызаға, қайғы мен мұңға, жек көру мен қызғанышқа жұмсау ақымақтық.

Сен – қонақсың. Жерді өзіңнен кейін келетін бейтаныс қонақтарға сәл көркемірек, сүйіктірек әрі барынша жұпар иісті етіп қалдыр.

Сен тас емессің, өте әдепті, өте сезімтал болмыссың. Егер қасыңдағы адам бақытсыз болса, ол бақытсыздық саған әсер етеді. Бақытсыздық барлық аурулар секілді жұқпалы.

Гүл үшін бүкіл әлем гүл. Тікенекке – тікенек. Өзің қандай болсаң айналаңдағылар да солай көрінетін болады. Өзгелерден өзіңде жоқты көру мүмкін емес. Әсемдікті іздеп біз Жер шарын шарлай аламыз, бірақ ол ішімізде болмаса, оны еш қай жерден таба алмаймыз.

ПОСВЯТИ ЖИЗНЬ ПРЕКРАСНОМУ

Посвяти жизнь прекрасному. Не посвящай её отвратительному. У тебя не так много времени, не так много энергии, чтобы растрачивать её впустую. Такую маленькую жизнь, такой маленький источник энергии просто глупо тратить на гнев, печаль, ненависть, ревность.

Ты — гость. Оставь эту Землю чуть более красивой, чуть более человечной, чуть более любящей, чуть более душистой для тех неизвестных гостей, которые придут после тебя.

Ты не камень, ты очень деликатное существо, очень чувствительное. Если кто–то рядом с тобой несчастлив, это несчастье на тебя влияет. Несчастье заразительно, как любая болезнь. Блаженство тоже заразительно, как любая болезнь.

Для цветка весь мир — цветок. Для шипа — шип. Окружающие кажутся тебе такими же, каков ты. Как можно увидеть в других людях то, чего нет в тебе? Мы можем обойти всю Землю в поисках красоты, но если её нет внутри нас, то нам не удастся найти её нигде.

 

Сенің қолыңнан келетіні...

Басқаларды қалай көргің келеді өзің де сондай бол. Айналасындағыларды өзгерту үшін адам алдымен өзі өзгеруі керек. Өзін өзгерткен жан ғана басқалардың өзгеруіне бастамашы бола алады.

Санасы толықтай оянған адам ғана басқаларға пайда әкелмек. Өзі ұйықтап жүрген адам басқаны қалай оятпақ? Түнекте тұрған адам басқаға қалай жарық көзі болмақ? Өзінің мәнін ұғынған жан ғана өзгелерге көмектесе алатыны анық. Адам өз игілігін қамдамай тұрып, өзгенің игілігін қамдай алмайды.

Что ты можешь?

Будь такой, какими ты хотела бы видеть других. Чтобы изменить окружающих, нужно вначале изменить себя. Лишь трансформировав себя, ты можешь инициировать трансформацию в других людях.

Только тот, кто полностью пробуждён, способен принести какую-то пользу другим людям. Как может пробудить людей тот, кто сам спит? И как пребывающий во тьме может стать для кого-то источником света? Человек в силах помочь лишь тогда, когда он осознал собственную сущность, это точно. Забота о благополучии окружающих невозможна, если ты сначала не позаботилась о собственном благополучии.

Адам тіршілікпен біртұтас

Оқшаулану, «мен әлем мен тіршіліктен оқшауланғанмын» деген ой барлық бақытсыздық пен өшпенділіктің, ашу мен долылықтың алғашқы себебі.

Осы сәттен бастап өзіңнің тіршіліктен ажырағысыз екеніңді есте сақта (ұқ). Есте сақтап қана қоймай бұл тәжірибені сынап көр – жайқалып өсіп тұрған ағашпен, өзің шомылып жүрген өзенмен, қазір алақаныңда қолы тұрған адаммен біртұтас бол. Қайта-қайта сынап көр - өзің үстінде отырған таспен, көз салып қызықтап отырған алыстағы жұлдызбен біртұтас бол. Бірте-бірте объектімен бірігу өнерін меңгересің. Бақылаушы бақыланушыға, танушы танылушыға айналады. Роза гүлін бақылай отырып роза гүліне айналасың – бұл жерде шекара жоқ. Осы сәтте сен екі нәрсені ұғасың – махаббат пен шаттықты. Шаттық өзің үшін, махаббат әлем үшін.

Ты неотделим от бытия

Мысль об изоляции, мысль о том, что «я изолирован от мира и бытия», является первопричиной всех несчастий и первопричиной ненависти, злости и ярости.

С этого мгновения помни: ты неотделим от бытия. Не только помни, но и экспериментируй — будь одним целым с деревом, которое растёт поблизости от тебя, будь одним целым с рекой, в которой ты плывёшь, будь одним целым с человеком, чью руку держишь сейчас в ладонях. Экспериментируй раз за разом — будь одним целым с камнем, на котором сидишь, будь одним целым с далёкой звездой, на которую смотришь.

Постепенно ты овладеешь искусством сливаться с объектом. Наблюдающий становится наблюдаемым, познающий становится познаваемым. Созерцая розу, ты становишься розой — здесь нет границ. В эту минуту ты узнаешь две вещи — любовь и блаженство. Блаженство — для себя, любовь — для всех.

Қуанышты жан-дүниеңізден іздеңіз

Зарлап, шағымданбаңыз. Алладан да, Жыннан да жалбарынып сұрамаңыз. Олар сізге ештеңе бермейді. Өзіңізге өзіңіз ғана қуаныш сыйлай аласыз. Қуанышты жан-дүниеңізден іздеңіз. Дарыныңызды дамытыңыз, Өмір атты мейрамда тілектеріңізді орындаңыз, би билеңіз. Қуанышты сүйіктіңіз сыйлайды деп ойласаңыз қатты қателесесіз. Солай ойлаған бойда сіз басқа адамнан Қуанышты соруға талпынған қансорғышқа (вампирге) айналасыз.

Өзіңізді тоқтатыңыз! Бұл тығырыққа тірелу. Басқаларда сіздің қуанышыңыз жоқ. Есте сақтаңыз: егер азап шегіп жүрсеңіз, ол өзіңіздің кінәңізден.

Ғашықтардың ұрыс-керісі -  бұл өзгеден Қуанышты сорып алуға деген талпыныс. Сіз өзгеден Қуанышты оларды сүйгенде ғана ала аласыз және оларды өзгертпейсіз, қайта олардың құлпыруына көмектесесіз. Олардың дарынын ашуға және өмірді толық сүруге көмектесесіз. Бұл сіздің ғашықтарыңызға да, балаларыңызға да, сондай-ақ айналаңыздағы адамдардың бәріне қатысты. Оларды жақсы көріңіз және осыдан қуаныш табыңыз.

ИЩИТЕ РАДОСТЬ ВНУТРИ ВАС

Не нойте, не жалуйтесь.
Не выпрашивайте ничего ни у Бога, ни у Дьявола.
Ничего они вам не дадут.
Только вы сами можете устроить себе Радость.
Ищите Радость внутри вас.
Развивайте ваши таланты, исполняйте желания и танцуйте на празднике Жизни.
Если вы думаете, что Радость вам может дать любимый человек, то вы глубоко заблуждаетесь.Как только вы так подумали, вы становитесь вампиром, который пытается высосать Радость у другого человека.

Остановитесь! Это тупик. В других людях вашей Радости нет. Помните: если вы страдаете, вы страдаете из-за себя .

Ссора влюбленных – это попытка выцарапать Радость из другого.

Вы можете получить Радость от других людей, только когда любите их . И не меняете их , а помогаете им расцвести. Помогаете раскрыться их талантам и зажить полной Жизнью. Это касается и ваших возлюбленных, и ваших детей, а также всех, кто вас окружает. Просто любите их и получайте радость от этого.

 

 

Қандай жағдай болса да - түбі қайыр

... Ол қалай келді солай кетеді; оны ұстап қалуға, оған жармасуға болмайды. Желдің екпіні сыбдыр секілді келеді. Ол шу шығармайды, келгенін хабарламайды да, ол үн-түнсіз келеді де кенет қасыңда болады! Құдай да... – ақиқат та...– шаттық та келеді...- махаббат та дәл осылай келеді: олардың бәрі желдің гуілі секілді, дабылдатып кернейлетпей келеді. Ол кездесуді белгілеместен, тіпті сізден кіруге рұқсат сұрамастан аяқ астынан келеді. Тура желдің екпіні секілді: сәт бұрын ол жоқ еді, қас қағымда ол қасыңызда.

ЧТО БЫ НИ СЛУЧИЛОСЬ — ВСЁ ХОРОШО

…Он уходит точно так, как пришёл; нельзя его удержать, нельзя за него ухватиться.

Порыв ветра приходит, как шёпот. Он не поднимает шума, не объявляет о своём прибытии, он приходит безмолвно и неслышно, вдруг — он здесь! И точно так приходит Бог… — приходит истина… — приходит блаженство… — приходит любовь: все они являются, как шёпот ветра, без барабанов и труб. Они приходят внезапно, даже не назначив встречи, даже не спросив у вас позволения войти. Точно как порыв ветра: мгновением раньше его не было, в этот миг он здесь.

Бұл өмір тек саяхат қана

Сіз қону үшін керуен-сарайына тоқтаған кезде оған үйір боп (бауыр басып) қалмайсыз. Ол жерде бір түн қонып таңда кететініңізді білесіз, сондықтан керуен-сарайды ойлап уайым шекпейсіз.

 

ЭТА ЖИЗНЬ — ЛИШЬ ПУТЕШЕСТВИЕ

 

Вы ведь не привязываетесь к караван–сараю, когда останавливаетесь на ночлег. Вы проводите там ночь и знаете, что утром вам надо будет уйти, и вы не беспокоитесь о караван–сарае.

Мен кіммін - Қозғалыстағы шаңмын ба әлде бөлменің тапжылмас кеңістігімін бе?

Махаббат.

Зеңгір көкке күн шығады. Оның шуағы (жарығы) саңылау арқылы үйге кіреді. Жарықтың сәулесінде шаңның қозғалысы көрінеді, бірақ бөлменің басқа кеңістігі қозғалыссыз тұрады. Енді көзіңді жұмып жым-жырт күйге түс. Содан соң өзіңнен: «Мен кіммін - қозғалыстағы шаңмын ба әлде бөлменің қозғалыссыз кеңістігімін бе?» деп сұра.

Ақылыңа сүйеніп жауап қатпа, себебі ақылдың жауабы жауап емес, оның орнына күт және сезін. Хсу Йун айтады: «Ақыл бұл бөгденің шаңы секілді нәрсе емес». Сен кімсің-ақылсың ба - бөгде шаңсың ба немесе?

КТО Я — ДВИЖУЩАЯСЯ ПЫЛЬ ИЛИ НЕПОДВИЖНОЕ ПРОСТРАНСТВО КОМНАТЫ?

 

Любовь.
Высоко в небе восходит солнце.
Его свет входит в дом сквозь щель (саңылау, тесік).
В луче света видно движение пыли, но пустое пространство комнаты неподвижно.
Теперь закрой глаза и будь в безмолвии.
Затем спроси себя: «Кто я — движущаяся пыль или неподвижное пространство комнаты?»
Отвечай не из ума, потому что ответы ума — не ответы, вместо этого жди и осознай.
Хсу Йун говорит: «Ум это не что иное, как чужая пыль».
Кто ты — ум? — Чужая пыль? Или —?

Сен қаншалықты саналы болсаң соған сай тірісің

Сен қаншалықты саналы болғаныңа сай тірісің. Саналылық – бұл өмір мен өлім арасындағы айырмашылық.  Сен тыныс алғаныңнан, жүрегіңнің соғысынан ғана тірі жүрген жоқсың. Физиологиялық тұрғыдан сенің өміріңді ешқандай санасыз ауруханада да сақтап тұруға болады.

Анағұрлым ояу болыңыз, сонда соғұрлым тірі боласыз. Ал өмір дегеніміздің өзі Құдай – одан өзге ешбір Құдай жоқ. Сондықтан Будда да өмір мен саналылық туралы айтады. Өмір мақсатты құрайды, саналылық мақсатқа қол жеткізетін әдіснаманы, техниканы құрайды.

Үйрену керек жалғыз нәрсе – бұл бақылау. Бақыла! Жасаған әрбір әрекетіңді бақыла. Ақылыңа келген әрбір ойды бақыла. Санаңды жаулаған әрбір тілегіңді бақыла. Тіпті елеусіз қимылыңды да – қалай жүретініңді, сөйлейтініңді, тамақ жейтініңді, ванна қабылдағаныңды бақыла. Барлығын, кез келген жерде бақылауды жалғастыр. Барлығы бақылау мүмкіндігіне айналсын.

ТЫ ЖИВ ЛИШЬ ПРОПОРЦИОНАЛЬНО ТОМУ, НАСКОЛЬКО ТЫ ОСОЗНАН

 

Ты жив лишь пропорционально тому, насколько ты осознан. Осознанность – это разница между жизнью и смертью. Ты не жив лишь потому, что дышишь, ты не жив лишь потому, что у тебя бьётся сердце. Физиологически в тебе можно поддерживать жизнь в больнице, без всякого сознания.

Станьте более пробуждёнными, и вы станете более живыми. А жизнь есть Бог – никакого другого Бога нет. Поэтому Будда говорит о жизни и осознанности. Жизнь составляет цель, осознанность – методологию, технику, чтобы её достичь.

Единственное, чему нужно научиться, – это наблюдение. Наблюдай! Наблюдай каждое действие, которое совершаешь. Наблюдай каждую мысль, проходящую в уме. Наблюдай каждое желание, охватывающее тебя. Наблюдай даже незначительные жесты – как ты ходишь, говоришь, ешь, принимаешь ванну. Продолжай наблюдать, во всём, везде. Пусть всё становится возможностью наблюдать.

 

Біздің шынайы күйіміз бен болмысымыз – бақытымыз.

Ошо айтады «Іште немесе сыртта өмір сүруге болады. Сыртта өмір сүру бұл ақшам болса, мүмкіндікке, жағдайға, билікке, құрмет пен атақ-даңққа ие болсам деген тілектер мен амбициялармен өмір сүруді білдіреді. Ал іште өмір сүру ішкі дүниеңізде сізді бақытты ететін дүниенің бар екенін білдіреді. Бақыт – бұл үнемі біздің жанымызда бірге болатын болмысымыз сондықтан бақыт сыртымызда емес, ішкі дүниемізде. Мұны барлық данышпандар айтып кеткен. «Іште өмір сүру бақытты болуды, ал сыртта өмір сүру бақытсыз болуды білдіреді. Егер адам сыртта өмір сүрсе бақыт таба алмақ емес; ал іште өмір сүрсе ол өздігінен келмек».

Наше естественное состояние и истинная природа — это счастье.

А теперь послушаем Ошо: «Можно жить внутри или жить снаружи. Жить снаружи означает жить в желаниях и амбициях, получать деньги, возможности, положение, власть, уважение и славу. А жить внутри означает, что внутри вас уже есть то, что делает вас счастливым. Счастье — это наша природа, которая всегда с нами, и это счастье находится внутри нас, а не снаружи. Об этом говорили все мудрецы. «Жить внутри означает быть счастливым, а жить снаружи — быть несчастным. Если человек живет снаружи, он не может обрести счастье; но оно само приходит, если жить внутри.

Бақыт деген жұқпалы

Кез келген ауру секілді бақытсыздық та жұқпалы. Шаттық та сондай. Егер сен басқаларға бақытты болуға көмектессең, бұл өзіңнің де бақытыңа көмектескенің. Өз бақытын ойлаған адам қашан да басқалардың бақытты болғанын қалайды, сондықтан да оларға қол ұшын созады. Әлемдегі әрбір адамды өзін қамқорлауға үйретсе, бүкіл әлем бақытқа кенеледі. Бақытсыздыққа еш мүмкіндік болмайды.

 

Счастье заразительно

Несчастье заразительно, как любая болезнь. Блаженство тоже заразительно, как любая болезнь. Если ты помогаешь другим быть счастливыми, по большому счёту ты помогаешь быть счастливым самому себе. Человек, глубоко заинтересованный в своём собственном счастье, всегда заинтересован и в счастье других, и именно поэтому он им помогает. Если каждого в мире научить заботиться о себе, весь мир будет счастливым. Не будет никакой возможности несчастья.

Бақыт – бұл ең басты альхимия

Ең бастысы мынада: егер сіз бақытты болсаңыз, өзгере бастайсыз. Бақыт - бұл дүниедегі жалғыз алхимия. Түрленудің (өзгерудің) жалғыз құпиясы осы, оның басқа құпиясы жоқ. Бейбақ жандар ешқашан өзгермейді, сондықтан одан әрі бейбақтана түседі (бақыты кеми береді).

Счастье — это единственная алхимия

И вот что самое главное: если ты счастлив, ты начинаешь меняться. Счастье — единственная алхимия в мире. Это единственный секрет трансформации, другого секрета нет. Несчастные люди никогда не меняются, и поскольку они не меняются, они становятся ещё более несчастными.

Сыртқы шу - ол да өмірдің бір бөлшегі.

Өмір шуға толы және әлем өте тар. Бірақ шумен алыссаңыз одан құтылмақ жоқ; одан құтылудың жалғыз амалы – оны толықтай қабылдау.

Внешний шум — тоже составляющая жизни

Жизнь полна шума, и в мире слишком тесно. Но борясь с этим шумом, вы от него не избавитесь; единственный способ от него избавиться — тотально его принять.

Құдай – бұл сенің ішкі дауысың

Құдай – бұл сенің ішкі дауысың. Саған ешқандай діндар керек емес, сен өзіңнің ішкі өміріңе қатысты ешкімнің тағлымына мұқтаж емессің. Сенен талап етілетіні бір нәрсе – сол бір тып-тыныш ішкі дауысыңды естімекке ішкі дүниеңе терең үңілу. Сен оны естіген бойда, оны қалай тыңдау керегін ұғынған бойда бар өмірің жаңа түрге түрленеді. Ол кезде сен не жасасаң да бәрін дұрыс жасайтын боласың.

Бог — это твой внутренний голос

Бог — это твой внутренний голос. Тебе не нужен никакой другой священник, ты не нуждаешься ни в чьих наставлениях по поводу твоей внутренней жизни. Ты должен сделать лишь одно — проникнуть вглубь себя, чтобы услышать этот тихий внутренний голос. Как только ты его услышишь, как только ты поймёшь, как именно нужно его слушать, вся твоя жизнь преобразится. Тогда, чтобы ты ни делал, ты всё будешь делать правильно. 

Бүкіл тіршілік атаулы сіздің сүйіктіңізге айналатын күн туады

Сіз өз өміріңіздің есігін ашқан кезде сіз даралықтан (оқшауланудан) ада махаббатты танисыз. Ол кезде сіз жай ғана сүйесіз. Алдымен адамдарды, содан соң жануарларды, құстарды, ағаштар мен тауларды, жұлдыздарды сүйесіз.

Бүкіл тіршілік атаулы сіздің сүйіктіңізге айналатын күн де туады. Бұл сіздің шама-шарқыңыз. Адам осы шамаға талпынбаса, онда ғұмырды босқа сүргені.

Наступает  день, когда всё сущее становится вашим возлюбленным

Когда вы открываете собственное существование, вы познаёте любовь, лишённую индивидуальности. Тогда вы просто любите. Сначала ваша любовь распространяется на людей, потом — на животных, птиц, деревья, горы, звёзды.

Наступает день, когда всё сущее становится вашим возлюбленным.

Это ваш потенциал. И тот, кто не стремится к этому, тратит свою жизнь впустую.

Проблемаларды бастан өткеріп қана шешуге болады

«Уайым» сөзін еске сақтаңыз. Өмірлік проблемалар, өмірдің барлық проблемалары экзистенцианалды, олар дерексіз (ойдан шығарылған) проблема емес. Сіз оларды талқылау арқылы шеше алмайсыз, сіз оларды бастан өткере отырып қана шешесіз. Оларды бастан өткеру арқылы болашағыңыз (жолыңыз) ашылады. Талқылау арқылы болашаққа жол ашылмайды. Керісінше тіпті қазіргі

шағыңыз да жабылып қалады.

ПРОБЛЕМЫ МОЖНО РАЗРЕШИТЬ ТОЛЬКО ПРОЖИВ ИХ

 

Запомните это слово «переживание». Жизненные проблемы, все проблемы жизни, являются экзистенциальными, они не являются умозрительными. Вы не можете разрешить их путём рассуждений; вы можете разрешить их только прожив их. Посредством их проживания открывается будущее. Посредством рассуждений будущее не откроется никогда. Наоборот, закроется даже настоящее.

Ғаламның нақсүйері болыңыз

Егер әлемді сүймесең сен жаңа дүние тудыра алмайсың. Егер сен ағаштың сұлулығына сүйсіне алмасаң, қалай оның суретін салмақсың? Құстардың әніне бей-жай қарасаң, өзің қалай ән айтпақсың? Қарағай бұтақтарындағы желдің әуеніне де бейтараптық танытсаңыз скрипканы қалай тартпақсыз? Тірлікті құлай сүйген жан ғана жаңа нәрсе жасауға бейім. Менің үндеуім мынау: діншіл болудың жалғыз амалы – шығармашыл адам болу. Егер Құдайды – жаратушы десек, Оның ісіне қатысудың жалғыз жолы – ол өзіңнің қандай да бір дүние тудыруың.

СТАНЬ ЛЮБОВНИКОМ ВСЕЛЕННОЙ

Если ты не полюбишь мир, ты не сможешь творить. Если ты безразличен к красоте деревьев, как ты сможешь их рисовать? Если ты безразличен к пению птиц, как ты сможешь петь? Если ты безразличен к музыке ветра в ветвях сосен, как ты сможешь играть на скрипке? Лишь тот, кто влюблен в бытие всем сердцем, способен творить. Вот мое послание: единственный способ быть религиозным человеком — быть творческим человеком. Если Бог — творец, единственный способ участвовать в Его деле — творить самому.

 

Шындыққа қарамастан сүю

Махаббат – ол мүлде бөлек өлшем: ол дегеніміз шындыққа қарамастан сүю. Иә, шындықтың кемшіліктері бар, бірақ осы кемшіліктер өсудің жаршысы. Әрбір кемшілік атаулы – оны өзгертуге, басқа түрге түсіруге шақыратын хабаршы. Сондықтан екі адам бір-бірін шын сүйген кезде, олар бір-бірін өсіруге көмектеседі. Олар бір-біріне қарап бір-біріне айна болады, бірін-бірі бейнелейді. Олар бір-біріне көмектесіп, өзара қолдау көрсетеді. Қуаныш пен қайғыда да, бақытты және мұңға батқан сәттерде де олар бірге әрі бірлікте қабыса өрілген.  Елігудің мәні міне, осы.

Егер мен сіз бақытты болғаныңызда ғана қасыңызда болып, бақытсыз кезіңізде болмасам, бұл елігу емес; зерттеу де емес. Егер мен сіз құлпырып жүргенде ғана қасыңызда болып, түнерген шағыңызда болмасам, онда сіздің қасыңызда тіптен болмағаным. Бұл сізді сүймейтінім, тек өзімді және өз рақатымды сүйетінім. Сіз өмірден ләззат алғанда – жақсы қабылдап; азап шегіп жүргеніңізде ат тонымды ала қашсам, бұл махаббат емес, елігу де бас тарту да емес. Бұл басқа адамды сыйламау.

 

ЛЮБИТЬ, НЕ СМОТРЯ НА РЕАЛЬНОСТЬ

 

Любовь — это совершенно другое измерение: это значит любить, не смотря на реальность. Да, у реальности есть недостатки, но эти недостатки являются вызовами к росту. Каждый недостаток — это вызов к тому, чтобы преобразить его. И когда два человека действительно любят, они помогают друг другу расти. Они смотрят друг на друга, они становятся зеркалами друг для друга, они отражают друг друга. Они помогают друг другу, они поддерживают друг друга. И в горе и в радости, в моменты счастья, в моменты печали они вместе, они сплетены воедино. Вот что значит вовлечение.

Если я с вами только тогда, когда вы счастливы и не с вами тогда, когда вы несчастны, это не вовлечение; это не исследование. Если я с вами только тогда, когда вы цветёте, и не с вами, когда вы не цветёте, тогда я не с вами вообще. Тогда я не люблю вас, я люблю только себя и своё удовольствие. Когда вы получаете удовольствие — хорошо; когда вы переносите мучения — я пошлю вас к чёрту. Это не любовь, это не вовлечение, это не отречение. Это неуважение по отношению к другому человеку.

Ошо

Массаж (сылап-сипау) – ең нәзік өнердің бірі

Массаж - бір кездері сіз үйрене бастап, бірақ ешқашан аяқтамайтын ісіңіз. Оқу жалғаса береді, ал тәжірибе кеңейіп, көбейе береді. Массаж - ең нәзік өнердің бірі – және әңгіме тек біліктілікте ғана емес, әсілі сүйіспеншілікте. Техниканы үйрен және оны ұмыт. Жай ғана сезін де сезіміңді басшылыққа ал (сезімге арқа сүйе). Егер массажды меңгерген болсаңыз, онда жұмыстың тоқсан пайызын сүйіспеншілік, он пайызын техника жасайды. Бір ғана жанасу, сүйіспеншіліктің жанасуы - денені босаңсытады.

МАССАЖ — ЭТО ОДНО ИЗ САМЫХ ТОНКИХ ИСКУССТВ

 

Массаж — это нечто такое, что ты однажды начинаешь изучать, но никогда не заканчиваешь. Учеба продолжается и продолжается, опыт становится все шире, все больше. Массаж — это одно из самых тонких искусств — и дело не только в квалификации. Скорее, дело в любви. Изучи технику — и забудь о ней. Просто чувствуй и руководствуйся чувством. Если ты действительно овладел массажем, девяносто процентов работы делает любовь, десять процентов — техника. Одно лишь прикосновение, прикосновение любви, — и в теле что-то расслабляется.

Ер кісіге немесе әйел адамға «Сені сүйем» дегенде.

Сен ер адамға немесе әйел адамға: «Мен сені жақсы көремін» деу арқылы: «Сенің тәнің мені алдай алмайды, мен сені көрдім. Сенің тәнің қартаюы мүмкін, бірақ мен сені, тәніңнен тыс сені көрдім. Мен сенің ең терең ішкі ғажайып ядроңды көрдім» дейсің.

Ұнату үстірт сезім. Сүйіспеншілік адамның ядросына (өзегіне) еніп, сол адамның тап жанына енеді.

 

КОГДА ТЫ ГОВОРИШЬ МУЖЧИНЕ ИЛИ ЖЕНЩИНЕ: «Я ТЕБЯ ЛЮБЛЮ».

 

Когда ты говоришь мужчине или женщине: «Я тебя люблю»,
ты тем самым говоришь: «Меня не может обмануть твое тело, я увидел тебя. Твое тело может состариться, но я увидел тебя, бестелесного тебя. Я увидел твое глубочайшее внутреннее ядро, ядро, которое божественно».

Симпатия поверхностна. Любовь проникает к самому ядру человека, касается самой
души этого человека.

Дұғада болу – Құдайға барлық нығмет үшін алғыс айту

Дұғада болу – Құдайға барлық нығмет үшін алғыс айту. Дұға тілеу – бұл барлығына «иә» дейтін, күмән-күдік, мойындамау дегенді білмейтін жүректің, әлем ғажап болғандықтан мәңгі әндетіп, би билейтін жүректің жауабы. Өмірдің біз үшін сый екені соншалық, біз оған лайық емеспіз. Бұл сыйдың құнын біз Құдайға өтей алмаймыз, біздің қолымыздан келетіні – ол Құдайды мадақтау. Біз оған намаз оқып бере аламыз. Егер намазды шынайы оқып бере алсақ бізге басқа ештеңе керек болмайды. Ол кезде бәрі мүмкін болады. Тіпті мүмкін емес те мүмкінге айналады.

МОЛИТВА — БЛАГОДАРНОСТЬ БОГУ ЗА ВСЁ, ЧТО ЕСТЬ

 

Молитва — благодарность Богу за всё, что есть. Молитва — это ответ сердца, которое всему говорит «Да!», сердца, не знающего сомнений, не знающего скепсиса, не знающего негативизма, сердца, вечно поющего и танцующего, поскольку мир прекрасен. Жизнь — такой дар, мы его не достойны. Мы ничем не можем отплатить Богу за этот дар, единственное, что нам остаётся, — восхвалять его. Мы можем петь Ему «аллилуйя!» И если мы действительно исполнимся «аллилуйя», нам не будет нужно ничего иного. Тогда всё станет возможным. Тогда даже невозможное — возможно.

 

Басқалардың сіз туралы не ойлайтынына бас қатырмаңыз

Сіз нені ойлап алаңдайсыз? Басқа адамдарға қандай әсер қалдыратыныңыз жөнінде ме? Басқалар сізді неге сонша алаңдатады, алаңдатыны соншалық сіз тіптен өмір сүруден қаласыз ба? Әр адамды өзі туралы жұрттың не ойлайтыны қызықтырады. Біреулерге сіз қызықсыз, басқалар сізге қызық...

Перестаньте думать о том, что другие думают о вас

А о чем вы беспокоитесь? О том, какое впечатление вы производите на других. Но почему вас так беспокоят другие люди, беспокоят настолько, что вы совсем не можете жить? Каждого человека интересует, что о нем думают окружающие люди. Одних беспокоите вы, другие беспокоят вас…

 

Тылсым дүниені тыңдаңыз, оны теріске шығармаңыз

Тылсым дүниені тыңдаңыз; оны теріске шығармаңыз. Алдын ала ант-су ішпеңіз: тылсым жоқ деп алдын ала айтпаңыз. Жерде өмір сүрген барлық саналы адам тылсым күш бар екенін мойындайды және айтады.

Әлем көзге көрінетінмен ғана шектелмейді. Көрінбейтін дүниелер де бар және ол мейлінше мәнді, себебі ол анағұрлым тереңірек. Көрінетіндер (деректілер) көрінбейтіннің бетіндегі толқын ғана; ал көрінбейтіндер – олар мұхит. Сондықтан әдеттен тыс құбылыстың куәсі болсаңыз оны теріске шығармаңыз және жүрегіңізді жаппаңыз. Оған ашылыңыз; оның кіруіне рұқсат етіңіз. Есікті тылсым қаққан кездегі сәттер күн сайын көп болады.

Слушайте таинственное, не отрицайте его

 

Слушайте таинственное; не отрицайте его. Не зарекайтесь: не говорите наперед, что его не существует. Все люди сознания, которые ходили по Земле, соглашаются и говорят: таинственное существует.

Мир не кончается на том, что видимо. Есть невидимое, и оно гораздо более значимо, потому что оно гораздо глубже. Видимое — только волна на поверхности невидимого; невидимое же — океан. И когда происходит нечто странное, не отрицайте его и не закрывайтесь. Откройтесь ему; дайте ему войти. Каждый день случается много, много моментов, когда в двери стучится таинственное.

 

 

Кейінге қалдыру - ақымақтық

Кейінге қалдыру – ақымақтық. Ертең тағы шешуге тура келеді, сондықтан бүгін шешкен дұрыс. Ертең бүгінгіден ақылдырақ, мейлінше сергегірек, бүгінгіден жасырақ боламын деп ойлайсыз ба?

Ертең сіз кәрірек болып, батылдығыңыз кемиді, ертең мейлінше тәжірибелі болып, қулығыңыз арта түседі, ажал жақынырақ келіп, сіз теңселіп қорқа бастайсыз. Сондықтан ешқашан ертеңге қалдырмаңыз. Кім білген ертеңгі күн бола ма болмай ма. Егер шешу керек болса, тура қазір шешіңіз.

 

ОТКЛАДЫВАНИЕ – ЭТО ПРОСТО ГЛУПО

 

Откладывание – это просто глупо. Завтра тебе снова придется решать, так почему не сегодня? Вы думаете, что завтра вы будете мудрее, чем сегодня? Вы думаете, что завтра вы будете более живым, чем сегодня? Вы думаете, что завтра вы будете моложе, чем сегодня, свежее, чем сегодня?

Завтра вы будете старее, ваша смелость уменьшится, завтра вы будете опытнее, ваша хитрость возрастет, завтра смерть подойдет ближе, вы начнете колебаться и бояться. Никогда не откладывайте на завтра. И кто знает? Завтра может настать, а может и не настать. Если вам надо решать, решайте прямо сейчас.

Ошо

Махаббатты сезінуді бастаңыз

Біз өз денемізді бір күйде ұстағымыз келгенде жаттығу залына барамыз, бірақ махаббат қуаты да жаттығуға мұқтаж. Махаббатты көбірек сезінуді бастаңыз. Сіздің жүрегіңіз қатты ұйқыда, оны ояту керек. Ал ол оянғанда, сіз айрықша бақытты күй кешесіз. Бақыт – бұл сүйіспеншіліктің ісі; сүйіспеншіліктен басқа ештеңе сізді бақытқа кенелте алмайды.

Әркімнің дерлік жүрегі ұйықтап жатыр. Бізді ешқашан сүйіспеншілікке үйреткен емес. Бізге жек көруді үйретті, өйткені бізді соғысуға, күресуге мәжбүрледі. Сізге бүкіл әлем - сізге жау және бәрі сізді жағадан алуға дайын деп үйретті, кейде тура, кейде ауыспалы мағынасында, бірақ барлық шарттылық осында - сіз тым қатты жауласқан әлемдесіз, ал егер сіз аман қалғыңыз келсе, күресуіңіз тиіс және кез келген адал да арам да жолмен шайқасуға тура келеді.

Егер шайқаспасаңыз, жеңілесіз; ең жақсы қорғаныс – ол шабуылдау. Ақылдың шарты міне осында. Сондықтан сүйіспеншілік өздігінен жоқ болып кетті.

НАЧНИТЕ ОСОЗНАВАТЬ ЛЮБОВЬ

 

Мы ходим в тренажерный зал, когда хотим держать свое тело в форме, но энергия любви тоже нуждается в тренировках. Начните все больше и больше осознавать любовь. Ваше сердце крепко спит, его нужно разбудить. И когда оно проснется, вы будете потрясающе счастливыми. Счастье — это работа любви; ничто другое не делает вас счастливыми, кроме любви.

Сердце почти каждого крепко спит. Нас никогда не обучали любви. Нас обучили ненависти, потому что нас обусловили бороться, сражаться. Вас приучили к тому, что весь мир — это ваш враг, и каждый готов вцепиться вам в глотку. Иногда в прямом смысле, иногда косвенно, но в этом все обуславливание — вы находитесь в очень враждебном мире, и вы должны бороться, если хотите выжить, и сражаться любыми средствами, честными и нечестными.
Если не будете сражаться, вы проиграете; лучший способ защиты — это нападение. Вот в чем заключалось обуславливание ума. Поэтому, естественным образом, любовь выпала из существования.

 

Шаттық- бұл сендегі арайлап (рауандап) келе жатқан күн

Шаттық – бұл сендегі арайлап көтерілген күн. Әдетте адам түнекте жүреді; сондықтан ол сүрініп, құлап, жарақаттанады. Егер адам өмірін сырттай бақыласақ, онда ол қараңғыдағы мәңгілік адасу боп көрінеді. Адам қармаланып жүріп есікті табуға тырысады да оны ешқашан таба алмайды. Есікті сіздің ішкі дүниеңіз нұрға толған кезде, сендегі күн арайлап көтерілгенде ғана табуға болады. Бұған медитацияның (сабыр күйінің) көмегі арқылы қол жеткізуге болады. Медитация - бұл арай. Медитация - бұл күннің арайлануын шақыру. Бұл нұрды шақыру. Бұл сабыр мен тыныштықты шақыру. Әдетте біз мұндай нәрселер туралы - тыныштықты, дамылды, нұрды ойламаймыз, алайда шынайы қазына дегеніміз осылар. Шынайы патшалық осылардан тұрады (құралған).

Сондықтан бұдан былай өзіңізді көбірек дамылдатып, тыныштықты көбірек орнатыңыз. Босаңсып, қозғалыссыз қалудың бір де бір мүмкіндігін жіберіп алмаңыз. Тіл қатпай ішкі дүниеңе үңілудің де мүмкіндігінен қалыс қалмаңыз. Сөйтіп бір күні сол мүмкіндіктің күні туады. Бұл біртіндеп емес, қашан да аяқ астынан болады. Кенеттен сен ішіңдегі шығыс жарты шарға жарық құйылып жатқанын; күн көтеріліп, түннің сейілгенін көресің. Шынайы өмір басталады. Әр сәт баға жетпес құндылыққа айналады. Әрбір сәт мәңгілік мәннен тұратын болады.

Өткен күн де, болашақ та жоқ, тек қана осы шақ бар. Сен ешқашан тумағаныңды және ешқашан өлмегеніңді түсінесің. Сен қашанда осында және осы шақтасың.

БЛАЖЕНСТВО — ЭТО СОЛНЦЕ, ВОСХОДЯЩЕЕ В ТЕБЕ

 

Блаженство — это солнце, восходящее в тебе. Обычно человек пребывает во тьме; он то и дело спотыкается, падает, ушибается. Если взглянуть на человеческую жизнь со стороны, она воспринимается как вечное блуждание впотьмах. Человек пытается найти дверь на ощупь и никогда её не находит. Дверь можно найти лишь в том случае, если твоя внутренняя сущность наполняется светом, если солнце восходит в тебе. Это происходит благодаря медитации. Медитация — это заря. Медитация — это приглашение солнцу взойти. Это приглашение света. Это приглашение спокойствия и тишины. Обычно мы не думаем о таких вещах — тишине, покое, свете, хотя они и есть истинные сокровища. Из них состоит подлинное царство.

Итак, отныне приглашай к себе всё больше и больше покоя, всё больше и больше тишины. Не упускай ни единой возможности расслабиться и оставаться недвижимым. Не упускай ни единой возможности безмолвствовать и смотреть внутрь себя. И однажды это случится. Это никогда не происходит постепенно, это всегда происходит внезапно. Внезапно ты видишь как восточное полушарие — что внутри тебя — заливается светом; солнце восходит, ночь окончилась. Начинается подлинная жизнь. Каждое мгновение становится бесценным. Каждое мгновение заключает в себя вечность. Нет ни прошлого, ни будущего, есть лишь настоящее. Ты понимаешь, что никогда не рождался и никогда не умирал. Ты всегда здесь и сейчас.

 

Сіз жақсы да жаман да КӨҢІЛ-КҮЙДЕ болғаныңызда ғана өмір сүру мүмкін болмақ

Өмірді тек сынақ арқылы сүруге болады.  Өмір сүру сіз жақсылы-жаманды көңіл күйді, ләззат пен азапты, қыс пен жазды, күн мен түнді, қуаныш пен мұңды, жайлылық пен жайсыздықты өткергенде ғана мүмкін болмақ. Өмір үнемі екі қарама-қарсылықтың арасында қозғалыста. Екі қайшылықтың арасында қозғалыста жүріп сіз тепе-теңдік сақтауды үйренесіз.  Осы екі қанатыңыздың арқасында ең алыс жұлдыздарға қалай ұшу керегін үйренесіз.

ЖИЗНЬ ВОЗМОЖНА ТОЛЬКО ТОГДА, КОГДА У ВАС И ПЛОХАЯ И ХОРОШАЯ ПОГОДА

Жизнь возможна только через испытания. Жизнь возможна только тогда, когда у вас и плохая и хорошая погода, когда есть и удовольствие и боль, когда есть и зима и лето, день и ночь. Когда есть и грусть и радость, дискомфорт и уют. Жизнь движется между двумя полярностями.
В движении между двумя полярностями вы учитесь балансировать. Благодаря этим двум крыльям вы учитесь, как лететь к самым дальним звездам.

Мадақ – бұл адам мен болмыс арасындағы көпір

Адамдардың екі түрі бар: біреулері шағымданады, басқалары мадақтайды. Шағымданып жүретіндер бақытсыз болып қалады, өйткені олардың жүректері ешқашан ашылмайды, ешқашан бүр жармайды. Бұл адамдардың өмірге деген көзқарасы теріс. Олар өмірдің көлеңкелі тұсына ғана қарап, оның күнгей жағын көрмейді. Олар раушанның бұтақтарындағы тікенді ғана санап, ал раушанның өзінен рахат таба алмайды.

Алайда, сен гүлдердің әсемдігін, қараңғылықтың тыныштығын және мұхитқа ұмтылған өзеннің қуанышын мадақтауға дайын болсаң, саған жол ашылады. Сен өсіп-өркендейсің, жабылмайтын боласың. Мадақтау – сені мен болмыс арасындағы көпір. Болмысты (тірлікті) мадақтай отырып, сен күн өткен сайын зерегірек, шынайырақ болып,  ақынға айналасың. Сенің зеректігің (алғырлығың, қабылдауға бейімділігің) бізді қоршап тұрған керемет сұлулықты - оның басы да, соңы да жоқ ақылға сыймас құпиясын түсінуге (сезінуге) көмектеседі.

Бұл ұлы құпияға қатысты болу сезімі шаттықты тудырады. Мадақтау - бұл дұға, шаттық – бұл дұғаның жұпар иісі.

ХВАЛА — ЭТО МОСТ МЕЖДУ ТОБОЙ И БЫТИЕМ

Есть два типа людей: одни жалуются, другие восхваляют. Люди, которые жалуются, остаются несчастными, ибо их сердца никогда не раскрываются, никогда не расцветают. У этих людей негативный подход к жизни. Они смотрят лишь на тёмную сторону жизни и не видят её светлой стороны. Они считают шипы на стеблях роз, но не способны насладиться самими розами.

Но если ты готов восхвалять красоту цветов, безмолвие темноты и радость реки, стремящейся к океану, в тебе откроется нечто. Ты будешь расти, ты перестанешь быть закрытым. Хвала — это мост между тобой и бытием. Восхваляя бытие, ты будешь становиться всё более и более восприимчивым, всё более и более подлинным; ты станешь поэтом. Твоя восприимчивость поможет тебе осознать окружающую нас невероятную красоту — её непостижимую тайну, у которой нет ни начала, ни конца.

Чувство причастности к этой великой тайне рождает блаженство. Восхваление — это молитва, блаженство — это аромат молитвы.

Ошо

 

Сергек болуға 48 минут қана тыныштық  керек

Шулы адам ешқашан шаттық көрмейді, ол үшін тыныштықтың музыкасы (сазы, әуені) қажет. Бірақ біздің ойымыз өте шулы. Біздің басымыз у-шуға толған базар. Және әрқайсымыз бір адам емеспіз. Біздің ішімізде бір-бірімен ұрсысқан, әрі тартып бері итерген, әрқайсысы билікке ұмтылған тобыр бар. Біздің ақыл-ойымыздың әрбір бөлігі ең басты ой болғысы келеді. Бұл тұтастай ішкі саясат.

Тек миымыздағы соғыс тоқтаған кезде ғана шаттыққа кенелу мүмкін болмақ. Және бұл соғыс аяқталуы мүмкін; оны бағындыру қиын емес. Бұл үшін қажеттісі сезіну (саналы түрде сезіну).

ДО ПРОСВЕТЛЕНИЯ ВСЕГО 48 МИНУТ ТИШИНЫ

 

Шумный человек никогда не обретёт блаженства, тут нужна музыка тишины. Но наш ум слишком шумен. Мы носим в своей голове галдящий базар, всякую чепуху. И каждый из нас не один человек. У нас внутри толпа, где все ссорятся, толкаются и стремятся к власти. Каждый фрагмент нашего ума хочет стать самым главным. Это целая внутренняя политика.

Блаженство возможно лишь в том случае, если война в нашем сознании прекратится. И эта война может быть прекращена; не так уж трудно подняться над ней. Всё, что для этого нужно, это осознание.

 

Құдай көзге көрінбейді, бірақ оның жаратқаны (туындысы) көрінеді

Табиғатқа табын. Шіркеуге (мешітке) бару – бұл адам салған ғимаратқа бару. Орманға, өзенге бар, мұхит жағасына бар. Олар Құдайдың жаратқандары. Құдай өз жаратылысына жақын. Сен Оның жаратылысына ғибадат еткен кезде ... бұл Құдайға ғибадат етудің жалғыз жолы. Құдай көзге көрінбейді, бірақ Оның жаратылысы көрінеді. Оның жаратылысы сен үшін көпір болсын.

Құдайдың жаратылысына табыну арқылы сен Оның барын сезіне бастайсың. Ол әр тау мен тастың, әрбір еркек пен әйелдің жанында. Олардың барлығына басыңды іи, өйткені олар Оның (Құдайдың) жаныңда – тым жақында екенін түсінуіңе (сезінуіңе) көмектеседі. Сонда оның бар екені байқалады, көрінеді. Сен Құдайға жанаса аласың.

Оны (құдайды) сезінуге дайын болған сәтте, Ол сені өзгертеді. Сен Оның бір бөлігіне айналасың, сен балқып онымен біртұтас боласың.

БОГ НЕВИДИМ, НО ЕГО ТВОРЕНИЕ ВИДИМО

Поклоняйся природе. Ходить в церковь — значит ходить в здание, построенное человеком. Иди в лес, иди к реке, иди на берег океана. Там ты приходишь к тому, что создано Богом. Бог близок к Своему творению. Когда ты поклоняешься Его творению… это единственный путь поклоняться Богу. Бог невидим, но Его творение видимо. Пусть же Его творение станет для тебя мостом.

Поклоняясь творениям Бога, ты начнёшь осознавать Его присутствие. Он присутствует рядом с каждым деревом, рядом с каждым камнем, рядом с каждым мужчиной, рядом с каждой женщиной. Поклонись им всем, ибо они помогают тебе осознать Его присутствие — невероятное присутствие. Тогда это присутствие станет почти заметным, почти ощутимым. Ты сможешь прикоснуться к Богу.

В то мгновение, когда ты будешь готов почувствовать Его, Он преобразит тебя. Ты станешь Его частью, ты растворишься и сольёшься с Ним.

Ошо

Құдай әрқайсымыздың жүрегімізде үн қатады, бірақ біздің басымыздың бос еместігі сондай, біз осы тып-тыныш ішкі дауысты естімейміз. Бізде шудың, қажетсіз қарбаластың көптігі сондай - біз басымызды әлдебір базарға айналдырдық. Жүрегіміз қаншалықты шақырса да, біз оның шақыруын естімейміз. Құдай тіптен алыста емес - ол жақын. Бізден талап етілетіні – ол өз ойымызды мейлінше шусыз, бұйығы, барынша сабырлы ету, босаңсыту ғана.

Ақыл-ойың босаңсыған бойда, саған Құдіретті музыка естіледі. Құдай сенің жүрегіңдегі музыкалық аспапта - жүрегіңнің арфасында ойнай бастайды. Ал бұл музыка сені өзгертеді. Оны бір рет естігеннен кейін сен оны ешқашан ұмытпайсың, өз өміріңді мәңгілікке өзгертесің, өлмес болмыстың (тірліктің) бір бөлігіне айналып, сен енді ажалсыз боласың.

 

БОГ ГОВОРИТ В СЕРДЦЕ КАЖДОГО ИЗ НАС

 

Бог говорит в сердце каждого из нас, но наши головы так заняты, что мы не слышим этого тихого внутреннего голоса. В нас столько шума, столько ненужной суеты — мы превратили свою голову в какой-то базар. Сколько бы ни взывало к нам наше сердце, мы остаёмся глухими к его зову. Бог вовсе не далеко — Он близко. Всё, что от нас требуется, — сделать свой ум менее шумным, более молчаливым, более спокойным, более расслабленным.

Как только твой ум приходит в расслабленное состояние, до тебя доносится Божественная музыка. Бог начинает играть на музыкальном инструменте твоего сердца — на арфе твоего сердца. И эта музыка преображает тебя. Услышав её раз, ты уже никогда её не забудешь, услышав её, ты навсегда изменишь свою жизнь, услышав её ты станешь частью бессмертного бытия, ты больше не будешь смертен.

Адаммен оның жүрегінде кездесу – бұл төңкерісті (революцияны) бастан кешу

Сүйіспеншілік (махаббат) сирек құбылыс. Адаммен оның жүрегінде (орталығында) кездесу дегеніміз бұл төңкерісті (революцияны) өз басыңнан кешуің, егер сіз адаммен оның жүрегінде (орталығында) кездескіңіз келсе, сіз де оған сіздің жүрегіңізге (орталығыңызға) жетуге мүмкіндік беруіңіз тиіс. Сіз ол адам үшін мүлдем осал, ашық болуыңыз керек. Бұл қауіпті. Біреудің сіздің жүрегіңізге (орталығыңызға) жетуге рұқсат ету өте нар тәуекелді, қауіпті, өйткені сіз бұл адамның сізге не жасайтынын ешқашан білмейсіз. Сіздің барлық құпияларыңыз белгілі болып, барлық сырлар ашылғанда және өзіңізді жалаңаштағаныңызда сіз басқа біреудің өзіңізге не жасайтынын елестете алмайсыз. Бұл қорқынышты. Сондықтан біз ешқашан ашылмаймыз.

ВСТРЕТИТЬСЯ С ЧЕЛОВЕКОМ В ЕГО ЦЕНТРЕ, ЗНАЧИТ САМОМУ ПЕРЕЖИТЬ РЕВОЛЮЦИЮ

Любовь — это редкость. Встретиться с человеком в его центре, значит самому пережить революцию, потому что, если вы хотите встретиться с человеком в его центре, вы должны позволить ему добраться и до вашего центра. Вы должны стать для него совершенно уязвимыми, открытыми. Это рискованно. Позволить кому–то дойти до вашего центра очень рискованно, опасно, потому что вы никогда не знаете, что этот человек может с вами сделать. И когда все ваши секреты известны, когда все тайники открыты и вы полностью обнажили себя, вы не представляете, как может поступить с вами другой человек. Это страшно. Поэтому мы никогда не открываемся.

 

Ештеңеден қорқудың қажеті жоқ, өйткені төрешіміз құдай

Қорқынышта өмір сүрмеңіз, сізді ешкім жазалайын деп жатқан жоқ – барлығыңызға айтар жаңалығым осы. Қорқынышты білместен өмір сүріңіз, толық өмір сүрудің жалғыз жолы осы. Қорқыныш сізді тұйықтайды, ол сізге ашылуға мүмкіндік бермейді. Бір әрекет жасамас бұрын саған мың да бір жағдайды таразылауға тура келеді: саған бұның дұрыс немесе бұрыс, сыпайы немесе анайы, бұл шіркеудің үйреткен нәрселеріне, киелі жазбаларда айтылғандарға сай келіп-келмейтінін ойлау керек болады. Осы нәрселер туралы көбірек ойлаған сайын, саған шешім қабылдау қиынырақ болады. Әрбір әрекеттен күнә іздейтін болсаңыз, сен шынайы өмір сүре алмайсың, сен тек өлмешінің күнін көретін боласың. Менің көзқарасым басқаша.

НАМ НЕ НУЖНО НИЧЕГО БОЯТЬСЯ, ИБО НАШ СУДЬЯ — БОГ

Не живите в страхе, вас никто не собирается наказывать — вот моя весть всем вам. Живите не зная страха, только так можно жить полноценной жизнью. Страх делает тебя закрытым, он не позволяет тебе открыться. Прежде чем совершить один-единственный поступок, тебе приходится взвесить тысячу и одно обстоятельство: тебе нужно думать, верно это или неверно, морально это или аморально, согласуется ли это с тем, чему учит церковь, с тем, что говорится в священных писаниях. Чем больше ты думаешь обо всех этих вещах, тем труднее тебе принять решение. Выискивая в каждом поступке грех, ты не сможешь жить по-настоящему, ты будешь влачить жалкое существование.

Мой подход совершенно иной.

 

Бұл өте қызық әлем

Бұл әлем өте таңқаларлық: егер сіз бақытсыз болсаңыз, азап шегіп жүрсеңіз, ешкім сізге «миыңызды біреу шайып жіберген, біреу сені гипноздап тастаған» демейді. Ал егер де сіз жымиып, көшеде көңілді күйде би билеп, ән айтсаңыз, адамдар таң болады. Олар: «Не істеп жүрсіз? Біреу миыңызды шайып жіберді ме – гипноздап тастаған ба, әлде есіңізден адастыңыз ба?» дейтін болады.

Бұл таңқаларлық әлемде жапа шегу табиғи қалып саналады.

ЭТО ОЧЕНЬ СТРАННЫЙ МИР

Это очень странный мир: если вы несчастны, если вы страдаете, никто вам не скажет, что кто-то промыл вам мозги, что кто-то вас загипнотизировал. Но если вы улыбаетесь, радостно танцуете на улице, поете песню, люди будут шокированы. Они скажут: «Что вы делаете? Кто-то промыл вам мозги — вас загипнотизировали, или вы сошли с ума?»

В этом странном мире страдание принимается как естественное состояние.

Ошо

НҰРДАН тудық, НҰРДА өлеміз, НҰРДан жаралғанбыз!

Біз нұрдан туғанбыз, нұрда өліп, нұрдан жаралғанбыз! Бұл барлық заманның мистикалық көрегендігіне айналды. Қазіргі күнде ғалымдар мұны мақұлдаған. Олар бұл тұжырымға соңғы жиырма жылда келді. Жиырма жыл бұрын ғана ғалымдар мистиктерге миығынан күліп, олардың ақымақтың сөзін айтып жүргенін: «Адам нұрдан жасалған ба? Бұл ауыспалы мағынада айтылған болуы керек!» деді. Бірақ мистиктер бұл сөздерге тура (дәлме-дәл) мағына берді.

Қазір ғалымдар адамның ғана нұрдан жасалмағанын айтады. Олар бәрі нұрдан жасалған – бәрі электроннан, электр күшінен жасалған деп айтады. Ғалымдар бұл тұжырымға өте ұзақ жолмен келді; объективті жол қашан да ұзақ. Субъективті жол қысқа – өз ішіңе қарасаңыз соның өзі жеткілікті, одан өзге зертхана да, күрделі құралдар да, ештеңе де қажет емес,  айтарлықтай үлкен ештеңе талап етілмейді; тек көзді жұмып, өз ішіңізге қарауыңыз керек.

Медитация (сабыр күйі) деген осы – өз тереңіңізге үңілу өнері. Ойлар жоғалып, ақыл-ой тыныш әрі үнсіз күйге түскен сәтте, ішкі назардың (көздің) алдында нұр пайда болады. Бұл – ашылыс.

Сен өз нұрыңды көріп қайран қаласың... бұдан былай барлық нәрседен нұр көретін боласың. Бүкіл болмыс тұтас нұрлы мұхитқа айналады. Болмыс – материя емес, болмыс – бұл таза энергия.

Қолыңдағы барыңа риза бол. Қамқорлық танытып, жомарттық пен әлем мен өзіңді сүюді басты ұстанымың етсең, өмір тұтасымен жұмақтан және нағыз шаттықтан тұратындай көрінері хақ!

МЫ РОЖДЕНЫ СВЕТОМ, МЫ УМИРАЕМ В СВЕТЕ, МЫ СОЗДАНЫ ИЗ СВЕТА!

 

Мы рождены светом, мы умираем в свете, мы созданы из света! Это стало величайшим мистическим прозрением всех времён. Сейчас учёные с этим согласны. Они пришли к этому в течение последних двадцати лет. Всего двадцать лет назад учёные смеялись над мистиками, полагая, что те говорят глупости: «Человек сделан из света? Должно быть это сказано метафорически!» Но мистики вкладывали в эти слова буквальный смысл.

Сейчас учёные утверждают, что не только человек сделан из света. Они говорят, что из света сделано вообще всё — всё сделано из электронов, электричества. Учёные пришли к этому выводу очень длинным путём; объективный путь всегда долог. Субъективный путь короток — достаточно заглянуть в себя, больше ничего не нужно, ни лабораторий, ни сложных инструментов, ничего такого не требуется; нужно просто закрыть глаза и заглянуть в себя.

Это и есть медитация — искусство смотреть вглубь себя. В ту секунду, когда мысли исчезают, когда ум спокоен и безмолвен, перед внутренним взором появляется свет. Это — откровение.

Ты увидишь свой свет и поразишься… отныне ты будешь видеть свет во всём. Всё бытие превратится в сплошной океан света. Бытие — не материя, бытие — это чистая энергия.

Ошо — «Утренние и вечерние медитации»

Наслаждайся тем, что имеешь в своей жизни. Проявляй заботу, будь щедрым и любвеобильным к миру и к самому себе, - тогда жизнь покажется тебе сплошным раем и настоящим блаженством.

 

КӨБІРЕК ТҮСІНІСТІК ТАНЫТЫҢЫЗ

Ғашықтар ат құйрығын үзісуі мүмкін, бірақ бір-бірінің ортасында болған түсіністік оларда сый ретінде мәңгі қалады. Егер сіз біреуді сүйсеңіз, оған ұсына алатын жалғыз құнды сыйыңыз — бұл түсіністік танытудағы белгілі бір шамаңыз.

СТАРАЙТЕСЬ СОЗДАТЬ БОЛЬШЕ ПОНИМАНИЯ

Влюблённые могут расстаться, но понимание, приобретённое в обществе друг друга, останется с ними навсегда — как подарок. Если вы кого–то любите, единственный ценный подарок, который вы можете ему — или ей — преподнести, это определённая мера понимания.


Бөлісу:      
Пікір қалдыру: