Бүгінгі туған күн иесі
Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп...
Ахмет Байтұрсынұлы
Басты бет
Блогтар
«БАЛАЛЫҚ КІТАПТАН – ӨМІРЛІК МҰРАТҚА»

Блогтар

29.05.2018
6039

«БАЛАЛЫҚ КІТАПТАН – ӨМІРЛІК МҰРАТҚА»

«БАЛАЛЫҚ КІТАПТАН – ӨМІРЛІК МҰРАТҚА»

   Дәл осы тақырыппен жақында 7-8 маусым күндері елордамыз – Астана қаласының 20 жылдығына арналған Халықаралық балалар жазушыларының форумы өтеді.

    «Оқу әлеміндегі оқырман ұлт» атты Халықаралық Симпозиумнің қатысушылары жастарды ең серпінді әлеуметтік топ және оқырмандардың ең белсенді санаты ретінде танып, жастар ортасында кітап оқуды насихаттау мен дамыту мақсатында 2018 жылды Қазақстан Республикасында – «Балалар және жасөспірімдер әдебиеті жылы» деп жариялауды ұсынды.

   Балалар жазушыларының Халықаралық Форумында қазақ және әлем әдебиетінің классиктері жиналып қазіргі заман жазушыларын көпшілікке таныту, балаларды кітап оқуға ынталандыру жолы мен отбасылық оқуды насихаттауға бағытталған ұлттық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу мәселелерін талқылайды.

   Қазіргі таңдағы балаларға әдебиетіне ден қоя отырып, әлемді оқу үдерісіне ілестіру, оқу мәдениетінің еншісіне тиген әлем балалар әдебиетінің ерекшелігі мен маңызын айқындау. Халықаралық мәдени алмасуды кеңейту арқылы ақпараттық әр шығармашылық кеңістікті құру.


Бөлісу:      
Пікір қалдыру: