Никто не пишет литературу для гордости, она рождается от характера, она также выполняет потребности нации...
Ахмет Байтурсынов
Главная
Блоги
ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІНІҢ ЛАУРЕАТЫ – 2017 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СЫЙЛЫҚТЫҢ ИЕГЕРЛЕРІ

Блоги

18.12.2017
5799

ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІНІҢ ЛАУРЕАТЫ – 2017 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СЫЙЛЫҚТЫҢ ИЕГЕРЛЕРІ

ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІНІҢ ЛАУРЕАТЫ – 2017 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СЫЙЛЫҚТЫҢ ИЕГЕРЛЕРІ

Қазақстан тәуелсіздігінің 26 жылдығына орай Қазақстандағы Әлем Халықтары Жазушылары Одағы әлемнің бүгінгі таңдағы өзімізге белгілі ең танымал 19 ақын, жазушысын Әлем әдебиетінің лауреаты – 2017, ӘХЖО халықаралық сыйлығымен марапаттады.

 

1. Кав Сильвано Бортолаззи (Италия, Нобель сыйлығына төрт рет кандидат)

2. Димитри П. Краниотис (Грекия, 2013 жылғы Нобель сыйлығына кандидат)

3. Мухаммад Шаназар (Пәкістан, 2015 жылғы Нобель сыйлығына кандидат)

4. Джернаил Ананд Сингх (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты) 

5. Джагдиш Пракаш (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты) 

6. Каролина Назарено-Габис (Филиппин) халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

7. Джордж Онси (Мысыр, халықаралық сыйлықтардыі лауреаты)

8. Тересинка Перейра (Бразилия, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

9. Агрон Шеле (Албания, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

10. Д-р Ланка Шива Рама Прасад (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

11. Д-р Эжил Вендхан (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

12. Аюб Хавар (Пәкістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

13. Сунита Поул (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

14. Д-р Мохамед Нацеур Белхадж Халифа (Тунис, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

15. Д-р Ашок Т Чакраварти (Үндістан, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

16. Любомир Михайловский (Македония, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

17. Анвер Гани (Ирак, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

18. Джетон Келменді (Бельгия, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

19. Мэнд-Ооео Г. (Моңғолия, халықаралық сыйлықтардың лауреаты)

 

 

Әлем Халықтары Жазушылары Одағының ұжымы шет елдердегі әдеби кеңесшілерімен ақылдаса отырып, қазақ әдебиетінің өркендеуіне еңбек сіңіріп, жастары сексенді бағындырған қаламгерлерді және Қытайдың астанасы Бейжіңде тұратын аса абыройлы жазушымызды Әлем әдебиетінің лауреаты – 2017, ӘХЖО халықаралық сыйлығымен марапаттады.

 

1. Олжас Сүлейменов

2. Әкбар Мажит

3. Марал ысқақбай

4. Ғаббас Қабышұлы

5. Үмбетбай Уәйдаұлы

6. Нәзікен Алпамысқызы


Поделиться:      
Оставить комментарий: