Сегодня день рождения у
Никто не пишет литературу для гордости, она рождается от характера, она также выполняет потребности нации...
Ахмет Байтурсынов
Главная
Блоги
Латвияда «Абай» ақпараттық орталығы ашылды

Блоги

27.04.2019
4099

Латвияда «Абай» ақпараттық орталығы ашылды

Латвияда «Абай» ақпараттық орталығы ашылды

 

Рига қаласы Латвия университетінің академиялық кітапханасында «Абай» атындағы Қазақстандық ақпараттық орталығы ашылды.

 

Орталықта Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың қызметі туралы, оның халықаралық саяси аренадағы рөлі, сондай-ақ белгілі қазақ жазушылары қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі еңбектері туралы баяндалады. Барлығы 200-ден астам кітап кітапханаға сыйға тартылады.

 

Әрине, бұл кітаптар оқырмандардың қызығушылығын тудырады және қазақ халқының мәдени құндылықтарына жақындауға ұмтылады. Бұл Қазақстанның жетістіктері, экономика, саясат, әлеуметтік салада әдебиет арқылы жетістіктері туралы айту мүмкіндігі.

 

Латвия университетінің академиялық кітапханасы (бұрынғы Рига қалалық кітапханасы, Мемлекеттік тарихи кітапхана, Латвия Ғылым академиясының іргелі кітапханасы) Латвиядағы ең көне кітапханалардың бірі, бұрынғы Кеңес Одағына кіретін және Еуропадағы бес ірі көне кітапханаларының бірі, сондай-ақ, Латвия –  бұрынғы Кеңес Одағының кірген ескі қала.

 

Кітапхананың ресми құрылған жылы – 1524 жыл. Кітапхананың мақтанышы болып табылатын екі жүз инкунбуласы бар, – олардың біреуі 1460 жылы Майнцте жарық көрген Иоганн Балбус «Католикооны», сондай-ақ, Иеронимнің тиесілі Майнцта жарық көрген «Epistolae et tractatus Incunabulum»  болып табылады. Латвияның Ғылым академиясының іргелі кітапханасы, Еуропаның тарихында алғаш рет 1480 жылы Венецияда жарияланған «Liber pandectarum medicinae» атты алғашқы медициналық лексиконға ие - оның авторы М.Силватикус. Кітапханада жүзге жуық палеотиптер бар, сондай-ақ ежелгі авторлардың шығармалары, әдебиет классикасы - Горац, Тит Ливия, Овид және басқа да жазушылардың шығармалары бар. Олардың түпнұсқа тіліндегі еңбектері Фундаментальді Кітапхананың екінші қолжазбасын құрайды

 

Айта кетейік, 2016 жылдан бастап Қазақстан Республикасының Ұлттық академиялық кітапханасы ҚР Мәдениет және спорт министрлігі мен ҚР Сыртқы істер министрлігінің сондай-ақ, ҚР Елшіліктерінің қолдауымен ҚР Ұлттық академиялық кітапханасы Шет елдердің ұлттық кітапханаларында қазақ әдебиет орталықтарының ашылуына арналған халықаралық жобаны жүзеге асыруда.

 

Халықаралық жобаның мақсаты - қазақ халқының тарихы мен мәдениетін, салт-дәстүрлерін, экономиканың қазіргі заманғы мемлекетінің жетістіктерін, саясатты, әлеуметтік саланы, классикалық және заманауи проза мен поэзияның әдеби байлығын дамыту.

 

Бүгінгі таңда әлемнің 30 елінде Корея, Қырғыз Республикасы, Финляндия, Венгрия, Ресей Федерациясы, Армения, Малайзия, Түркия, Қытай Халық Республикасы, Грузия, Франция, Жапония, Швеция, Македония, Болгария, Чехия, Италия, АҚШ (Нью-йорк көпшілік кітапханасы және Конгресс кітапханасы) Якутия республикасы, Чуваш Республикасы, Саха, Румыния, Иран, Аргентина, Бразилия, Удмуртия, Германия, Испания кітапханаларында орталықтар ашылып, жұмыс істейді.


Поделиться:      
Оставить комментарий: