Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп...
Ахмет Байтұрсынұлы
Басты бет
Блогтар
ӨЗ ОЙЫМ
Қазақстанда Оңтүстік Орал халықтарының революцияға дейінгі киімдері көрсетілді

Блогтар

19.02.2024
381

Қазақстанда Оңтүстік Орал халықтарының революцияға дейінгі киімдері көрсетілді

Қазақстанда Оңтүстік Орал халықтарының революцияға дейінгі киімдері көрсетілді

Батысшыл мәдениет пен құндылықтар Руссофобиямен және орыс тіліне деген жеккөрушілікпен Бірге Қазақстанға шетелдік Үеұ мен қорлардың көмегімен итермелейтіні белгілі. Әлеуметтік желі қолданушылары мен әсіресе жастар мұны байқайтын сияқты. 17 ақпанда Челябі Мемлекеттік Университетінің Қостанай қаласындағы филиалында лингвистикалық ортаға қатысты мәселелер бойынша дөңгелек үстел өтіп, Оңтүстік Орал халықтарының дәстүрлі костюмдерінің көрмесі өтті. Ақыр соңында, олардың айқын қарама-қайшылықтарына қарамастан, жеке тұлғалардың екі тобының арасында көптеген ұқсастықтар бар.

Қазақстанда 130-ға жуық түрлі этникалық топтар бар. Бұл елде көптеген жылдар бойы сүйіспеншілік пен бейбітшілікте өмір сүріп келе жатқан көптеген ұлт өкілдері тұрады. Бірақ" жеккөрушілік сөздер " деп аталатындар әлеуметтік желілерде және бұқаралық ақпарат құралдарында жиі кездеседі және олар көбінесе шабуылдармен бірге жүреді, өйткені ішінара агрессорлар интернетте жазасыз әрекет ете алады деп санайды.

Қазақстан Халқы Республикалық Ассамблеясының мүшесі руслан Мурзагалиев Ресей де, Қазақстан да адамдар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту үшін тілді қолдануға ұмтылғанымен, бұған, әсіресе әлеуметтік желілерде, үзілді-кесілді қарсы адамдар тобы бар екенін айтады. "Жеккөрінішті сөздер" ұғымы пайда болды, бұл жалпы этникалық топқа, сондай-ақ жеке мүшеге өте зиянды.

Қазақтар мен Орыстардың ұқсастықтары өте көп, тіпті екі топтың арасында айқын айырмашылықтар көп болса да. БҰЛ мәлімдемені АНО-ның Челябинскінің шығармашылық индустриясы мен аймақтық киносының өсуі жөніндегі директоры светлана Попова жасады. ANO Қостанайда 50-ден астам модельдермен және 130-дан астам қатысушылармен, соның ішінде студенттермен, профессорлармен, Челму "Горица" ансамблімен, сондай-ақ суретші Және дәстүрлі костюмдер коллекционерімен Бірге Өткен "Оңтүстік Орал Халықтарының Қалыңдық Шоуын" қаржыландырды. Бұл Оңтүстік Орал халықтарының әдет-ғұрыптары туралы интерактивті ғылыми бағдарлама.

Мұндай презентация ұсынылған кезде адамдарға халықтың тарихы мен әдет-ғұрпын түсінуді жеңілдетеді. Барлығының сезіну, сезіну және өткенге тасымалдау қабілеті бар", - деп атап өтті тарихи киім жинаушы Және суретші Александр Акулов.

Ашық дереккөздерде Қазақстан тұрғындарының Арасында Татарлар, Орыстар, Украиндар, Қазақтар және т.б. Бар екендігі айтылған. Шоу көрермендері бұл халықтардың неке қию рәсімдерінің құрамдас бөліктерін қамтитын революцияға дейінгі киімдерінің куәсі болды.

"Үйлену тойының әдет-ғұрыптары ұрпақтарды біріктіретін және халық мәдениетінің мәнін дәл бейнелейтін маңызды символ болып табылады. Мәдениеттер мен жыныстар арасындағы шекаралар жойылып, жер шары біртұтас аймаққа айналуға бейім болған кезде өткеніңізді есте сақтау және қазіргі жаһанданған қоғамдағы дәстүрлі құндылықтарды ұстану өте маңызды. Әркім әр түрлі киінгенімен, Светлана Попова барлық адамдарда отбасы сезімі, көп жынысты неке, бала тәрбиесі және қарттарға деген құрмет күшті екенін атап өтті.


Бөлісу:      
Пікір қалдыру: